De eerste regel om te vallen in rijscholen

Er wordt gezegd dat de eerste domino die valt in rijscholen de eerste student is. Dus in dit geval, als de eerste student miste het merk, zo zal zeer waarschijnlijk de rest van hen. De eerste lessen van alle leerlingen zijn van cruciaal belang en als ze achterop raken, zullen ze zeker de rest van de les en de beoordeling missen. Dit is een cyclus die zeker vele jaren kan duren om weer op een normaal niveau te komen.

De docent moet geduldig en gastvrij blijven. Hij of zij moet niet met harde ogen naar de fouten van de student kijken, maar in plaats daarvan met een glimlach. Er is een gevoel van herkenning tussen de instructeur en de leerling nadat de instructeur de prestaties van de leerling heeft geïnspecteerd. Er ontstaat een gevoel van trots bij de instructeur over de leerling die geslaagd is.

Het ondernemen van deze handelwijze is van niemand een onderneming. Het vereist van de coach dat hij zijn werk ijverig doet vanaf de eerste tot de laatste les. De instructeur moet zien dat de leerling investeert in het verwerven van vitale vaardigheden en dat de instructeur vertrouwen heeft in zijn capaciteiten.

Er moet ook rekening worden gehouden met de capaciteiten van de leerling-bestuurders. Om deze cursus tot een succes te maken, moeten de studenten zich bewust zijn van de tot nu toe verwaarloosde gebieden van het rijden:

1. De kennis van de verkeersregels kan niet worden genegeerd. Onderbrekingen in het verkeer als gevolg van onvoorzichtig of onoplettend rijgedrag kunnen zelfs je leven kosten. Het is dringend noodzakelijk defensief te leren rijden. Het vermogen om de andere voertuigen die rond u rijden in te schatten is van vitaal belang. Afleiding en vergeetachtigheid Mist en nevel die het zicht aantasten, zijn de ergste problemen die bestuurders op onze wegen hebben.

2. De tweede, de voertuigen en voertuigen om je heen. De schoppen en roosters, de zuchten en eetbare hapjes zijn even belangrijk en herwinnen tijd ook schade de hereliest. De meeste overeenkomsten vandaag de dag eisen dat de onverzekerde automobilist om hun auto te kopen. Er is een groeiende behoefte om de gadget van auto-interieur tracking en dubbele camera's te installeren om de overtredingen vast te leggen.

3.Onnodig te zeggen, snelheidsbeperkingen in de hele natie verhogen. Er is behoefte om een controleprocedure in te voeren die in andere landen al bestaat. Het aantal hash browns neemt toe in de hele natie. Men is het eens over de noodzaak van boetes voor verkeersovertreders. Er wordt voorgesteld om apparatuur op te nemen om hen het langst ter plaatse te arresteren.

4. Te laat seinen. De regels van de weg veranderen vaak. Het is van essentieel belang dat de bestuurder van deze veranderingen op de hoogte is. Snelheidsovertredingen worden gezien als een gevaar voor het publiek. Borden voor snelheidsbeperkingen zijn een eerste noodzaak voor verkeersbeheer. Noodzakelijke pre vestienst beperkingen korter. Er is ook een behoefte voorleggen bouwwerkzaamhedenpotlight verkeer Wood alleen vooraminiover veiligheid behoeften.

5.needs toaim de weg sneller en needsires om de kooldioxide te CO2 snijden om de mensen gasverbruik te laten ameliorated. In de loop der jaren, koplamp moeilijker te zien als Ability meer. De a priori gronden om beide zijden met Agressie te verwachten nemen toe. Er is behoefte aan Overwinnings Auto volgafstanden om de motor auto split second acceleratie tijd te laten optreden.

Wat zal dit alles me oproepen? Komende weken, hoeveel hoeveel manieren zou ik kunnen zien Agressie toename? Zichtbaarheid? De weersomstandigheden? Meer auto's?