The Importance of customers

the snowmobile on a beautiful winter landscape - scooter stockfoto's en -beelden

Onze visie is: "Swong worden", en elke ochtend ontmoeten we elkaar op onze bestemming. Een blik op onze eerste drie jaar van zaken laat zien dat we een team hebben gecreëerd dat allemaal in staat is tot een hoge mate van motivatie die kan leiden tot klanttevredenheid.

Het is onze overtuiging dat de reden waarom klanten soms moeite hebben om hun doelen met conventionele middelen te bereiken, vaak te wijten is aan een gebrek aan begrip van het koppelingssysteem dat in de fabriek op de scooters is gemonteerd. Klanten hebben soms het gevoel dat we de bouten te vast aandraaien wanneer ze de trekhaak op hun scooter hebben geïnstalleerd en ze hebben het gevoel dat het item te strak zit dat ze het niet kunnen verwijderen en om dit te corrigeren, zouden ze veel geld moeten uitgeven dat nodig is om het uit elkaar en installeer het dan opnieuw of (hoe kunnen we het beter zeggen) wijzig het.

Wij (klanten) stellen uw aandacht op prijs en we zijn ons er terdege van bewust dat niet elk voertuig altijd kan worden aangekoppeld. Misschien zijn er momenten geweest waarop klanten zijn weggelaten en onze monteurs niet in staat zijn geweest om het probleem te omzeilen.

Dit betekent niet dat wij niet uw klanten zijn. Integendeel, we waarderen de zaken van onze klanten en willen de zaak rechtzetten. Laten we het record rechtzetten.

We minimaliseren met opzet het spektakel dat onze klanten hun trekhaak regelmatig moeten "hertrainen". Waarom? Dit is een tactiek geweest om onze klanten te dwingen hun scooter continu vanuit een veiligheidsoogpunt in de gaten te houden, in plaats van te veronderstellen dat het probleem een ​​probleem is dat niet kan worden opgelost. Hoewel we het spektakel zoveel mogelijk minimaliseren en er alles aan doen om onze klanten attent te maken op de installatie en het onderhoud van hun trekhaak, accepteren we nog steeds dat een trekhaak een "terugkerend probleem" is.

We willen dat onze klanten weten dat we er zijn om hen van dienst te zijn en hen te helpen met hun problemen met de trekhaak en vanuit dat oogpunt op hun woord te vertrouwen en door te gaan met aanbevolen reparaties. Met andere woorden een woord van waarschuwing.

Heeft de in de fabriek gemonteerde trekhaak de juiste maat voor hun scooter en het type dat ze hebben gekocht?

Heeft de in de fabriek gemonteerde trekhaak de juiste offset voor de specificaties van hun scooter en de specificatie van hun fabrikant?

Heeft de scooter nog garantie?

Is een aftermarket-conversie net zo effectief als de af fabriek gemonteerde trekhaak?